Etichete

Psalmul 120

O cântare a treptelor
1 Către Domnul strig în strâmtorarea mea,
şi El m-ascultă.
2 Doamne, scapă-mi sufletul de buza mincinoasă,
de limba înşelătoare!
3 Ce-ţi dă El ţie, ce-ţi aduce El ţie, limbă înşelătoare?
4 Săgeţi ascuţite de războinic
cu cărbuni aprinşi de ienupăr.
5 Vai de mine că locuiesc la Meşec, că locuiesc în corturile Chedarului!
6 Destul mi-a locuit sufletul lângă cei ce urăsc pacea.
7 Eu sunt pentru pace;
dar de îndată ce vorbesc eu, ei sunt pentru război.

Psalmul 121

O cântare a treptelor
1 Îmi ridic ochii spre munţi…
De unde-mi va veni ajutorul?
2 Ajutorul îmi vine de la Domnul,
care a făcut cerurile şi pământul.
3 Da, El nu va îngădui să ţi se clatine piciorul;
Cel ce te păzeşte nu va dormita.
4 Iată că nu dormitează, nici nu doarme
Cel ce păzeşte pe Israel.
5 Domnul este păzitorul tău,
Domnul este umbra ta pe mâna ta cea dreaptă.
6 De aceea nu te va bate soarele ziua, nici luna noaptea.
7 Domnul te va păzi de orice rău, îţi va păzi sufletul.
8 Domnul te va păzi la plecare şi la venire, de acum şi până în veac.

Psalmul 122

O cântare a treptelor – Un psalm al lui David
1 Mă bucur când mi se zice
„Haidem la Casa Domnului!”
2 Picioarele mi se opresc
în porţile tale, Ierusalime!
3 Ierusalime, tu eşti zidit
ca o cetate făcută dintr-o bucată!
4 Acolo se suie seminţiile, seminţiile Domnului,
după legea lui Israel,
ca să laude Numele Domnului.
5 Căci acolo sunt scaunele de domnie pentru judecată,
scaunele de domnie ale casei lui David.
6 Rugaţi-vă pentru pacea Ierusalimului!
Cei ce te iubesc să se bucure de odihnă.
7 Pacea să fie între zidurile tale,
şi liniştea, în casele tale domneşti!
8 Din pricina fraţilor şi prietenilor mei,
doresc pacea în sânul tău.
9 Din pricina Casei Domnului Dumnezeului nostru,
fac urări pentru fericirea ta.

Psalmul 123

O cântare a treptelor
1 La Tine îmi ridic ochii,
la Tine care locuieşti în ceruri.
2 Cum se uită ochii robilor la mâna stăpânilor lor,
şi ochii roabei, la mâna stăpânei ei,
aşa se uită ochii noştri la Domnul Dumnezeul nostru
până va avea milă de noi.
3 Ai milă de noi, Doamne, ai milă de noi, căci suntem sătui de dispreţ;
4 ne este sătul sufletul
de batjocurile celor îngâmfaţi,
de dispreţul celor trufaşi.

(Va urma)